Do przyjmowania i koordynowania skarg i wniosków kierowanych przez obywateli, organizacje pozarządowe i inne podmioty do Burmistrza Miasta Koluszki lub Rady Miejskiej w Koluszkach upoważniony jest - na podstawie § 53 pkt 3 regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Koluszkach - Referat Prawno Organizacyjny.
Skargi i wnioski są przyjmowane i rozpatrywane w trybie przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego - Dział VIII oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
Skargi i wnioski wnoszone na piśmie należy przesyłać na adres:
Urząd Miejski w Koluszkach
ul. 11 Listopada 65
95-040 Koluszki
bądź składać na Dziennik podawczy (w godz. 800 - 1600)
w Informacji Urzędu Miejskiego w Koluszkach
Skargi i wnioski wnoszone faksem należy przesyłać pod nr (0 44) 714-58-40
Skargi i wnioski powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (siedziby) wnoszącego skargę lub wniosek. Zgodnie z § 8 pkt 1 ww. rozporządzenia skargi i wnioski niezawierające ww. danych pozostawia się bez rozpoznania.
Przyjęcia interesantów w sprawach skarg i wniosków odbywają się w siedzibie Urzędu Miejskiego w Koluszkach przy ul. 11 Listopada 65, tel. (0 44) 725-67-08 w następujących dniach i godzinach:
- poniedziałki - piątki 800 -1600
wtorek 900 - 1700
Burmistrz Koluszek oraz Przewodniczący Rady Miejskiej przyjmuje obywateli w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godzinach
od 1400 do 1700