Do przyjmowania i koordynowania skarg i wniosk贸w kierowanych przez obywateli, organizacje pozarz膮dowe i inne podmioty do Burmistrza Miasta Koluszki lub Rady Miejskiej w Koluszkach upowa偶niony jest - na podstawie 搂 53聽pkt聽3 regulaminu organizacyjnego Urz臋du Miejskiego w Koluszkach 聽- Referat Prawno Organizacyjny.
Skargi i wnioski s膮 przyjmowane i rozpatrywane w trybie przepis贸w Kodeksu post臋powania administracyjnego - Dzia艂 VIII oraz rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosk贸w.
Skargi i wnioski wnoszone na pi艣mie nale偶y przesy艂a膰 na adres:
Urz膮d Miejski w Koluszkach
ul. 11 Listopada 65
95-040 Koluszki
b膮d藕 sk艂ada膰 na Dziennik podawczy (w godz. 800 - 1600)
w Informacji Urz臋du Miejskiego w Koluszkach
Skargi i wnioski wnoszone faksem nale偶y przesy艂a膰 pod nr (0聽44) 714-58-40
Skargi i wnioski powinny zawiera膰 imi臋, nazwisko (nazw臋) i adres zamieszkania (siedziby) wnosz膮cego skarg臋 lub wniosek. Zgodnie z 搂 8 pkt 1 ww. rozporz膮dzenia skargi i wnioski niezawieraj膮ce ww. danych pozostawia si臋 bez rozpoznania.
Przyj臋cia interesant贸w w sprawach skarg i wniosk贸w odbywaj膮 si臋 w siedzibie Urz臋du Miejskiego w Koluszkach przy ul.聽11 Listopada 65, 聽tel. (0 44)聽725-67-08聽 w nast臋puj膮cych dniach i godzinach: