logo

Urząd Miejski w Koluszkach

Urząd Miejski » Kierownictwo
Kierownictwo Urzędu Miejskiego w Koluszkach
A R T Y K U Ł   A R C H I W A L N Y


Burmistrz Miasta - Słowomir Wochna

Do zadań Burmistrza należy w szczególności:
- Reprezentowanie Urzędu na zewnątrz; Prowadzenie bieżących spraw Gminy;
- Podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności; - Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich pracowników Urzędu;
- Zapewnienie przestrzegania prawa przez wszystkie komórki organizacyjne Urzędu oraz jego pracowników;
- Koordynowanie działalności komórek organizacyjnych Urzędu oraz organizowanie ich współpracy;
- Rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami organizacyjnymi w szczególności dotyczącymi podziału zadań; - Czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu;
- Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy;
- Upoważnianie swojego Zastępcy lub innych pracowników Urzędu do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej;
- Przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym od pracowników samorządowych, upoważnionych przez Burmistrza do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych;
- Ogólny nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników Urzędu czynności kancelaryjnych;
- Zatrudnianie i zwalnianie kierowników jednostek organizacyjnych Gminy;
- Wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy prawa i Regulaminy oraz uchwały Rady.

Telefon: 44 725 67 00 (sekretariat)
Przyjęcia interesantów: Każdy wtorek w godzinach 14.00 - 17.00


--------------------------------------------------------------------------------

Zastępca Burmistrza Miasta - Bogusław Bubas

Zastępca Burmistrza podejmuje czynności kierownika Urzędu pod nieobecność Burmistrza lub wynikającej z innych przyczyn niemożności pełnienia obowiązków przez Burmistrza.

Do zadań Burmistrza należy w szczególności:
- Współdziałanie z Burmistrzem w zakresie kierowania Urzędem;
- Koordynowanie działania w zakresie realizacji uchwał Rady Miejskiej oraz zarządzeń i wytycznych organów administracji rządowej dotyczących spraw społeczno - administracyjnych i oświaty;
- Sprawowanie bieżącego nadzoru, w tym prowadzenie działań kontrolnych na stanowiskach pracy i podporządkowanych w strukturze organizacyjnej Urzędu Zastępcy Burmistrza w zakresie spraw obywatelskich, spraw oświaty, kultury, sportu i zdrowia oraz informacji w TwK;
- Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.

Telefon: 44 725 67 00 (sekretariat)
Przyjęcia interesantów: Każdy wtorek w godzinach 14.00 - 17.00


--------------------------------------------------------------------------------

Sekretarz Gminy - Mirosława Kobus

Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu, a w szczególności:
- Opracowywanie projektów zmian Regulaminu;
- Opracowywanie projektów podziału referatów na stanowiska pracy;
- Opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy;
- Nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr;
- Sprawowanie bieżącego nadzoru, w tym prowadzenie działań kontrolnych na stanowiskach pracy podporządkowanych w strukturze organizacyjnej Urzędu w zakresie kadr, informatyki i bezpieczeństwa sieci, porządku publicznego, zaopatrzenia i nadzoru, obsługi;
- Przedkładanie Burmistrzowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu;
- Nadzór nad przygotowywaniem projektów uchwał;
- Koordynacja i nadzór nad pracami remontowymi w Urzędzie i zakupem środków trwałych;
- Koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami, referendum, spisami i konsultacjami społecznymi;

Telefon: 44 725 67 04
Przyjęcia interesantów: Każdego dnia w godzinach pracy Urzędu Miejskiego


--------------------------------------------------------------------------------

Skarbnik Gminy - Bogusława Kubicz

Skarbnik Gminy jest odpowiedzialny za prawidłową gospodarkę finansową i koordynowanie spraw planowania budżetowego.

Do zadań Skarbnika należy w szczególności:
- Wykonywanie określonych przepisami prawa obowiązków w zakresie rachunkowości;
- Kierowanie pracą samodzielnych stanowisk w zakresie spraw finansowo - księgowych;
- Nadzorowanie i kontrola realizacji budżetu gminy;
- Kontrasygnowanie czynności prawnych mogących spowodować powstanie zobowiązań pieniężnych i udzielanie upoważnień innym osobom do dokonywania kontrasygnaty;
- Współdziałanie w opracowywaniu budżetu;
- Współdziałanie w sporządzaniu sprawozdawczości budżetowej;
- Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Burmistrza.
Telefon: 44 725 67 20


--------------------------------------------------------------------------------

Naczelnik Wydziału Gospodarczego - Sławomir Pawlicki

Naczelnik Wydziału Gospodarczego, kieruje Wydziałem i odpowiada za wyniki pracy Wydziału.

Do zadań Naczelnika Wydziału należy w szczególności:
- Nadzór nad opracowywaniem propozycji do założeń i projektów planów budżetu, planów inwestycyjnych, planów zagospodarowania przestrzennego;
- Nadzór i opracowywanie materiałów wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej i jej Komisji oraz rozpatrywania i przygotowywania propozycji wykorzystania inicjatyw, opinii i wniosków w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Gospodarczy;
- Podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych zapewniających właściwą i terminową realizację zadań określonych w budżecie i planach inwestycyjnych oraz sporządzanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań realizowanych zadań w zakresie Wydziału;
- Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu spraw dotyczących Wydziału Gospodarczego;
- Współdziałanie z organami samorządu gminnego, instytucjami i organizacjami społecznymi działającymi na terenie gminy w zakresie zadań realizowanych przez Wydział;
- Rozpatrywanie i podejmowanie niezbędnych działań związanych z załatwieniem skarg, wniosków i innych pism kierowanych do Burmistrza oraz przyjmowanie interesantów i udzielanie im wyjaśnień w zakresie spraw realizowanych przez Wydział; - Sprawowanie bezpośredniego nadzoru, w tym prowadzenie działań kontrolnych na stanowiskach pracy podporządkowanych w strukturze organizacyjnej Urzędu w zakresie gospodarki gruntami i inwestycji;
- Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Burmistrza.

Telefon: 44 725 67 40

Przyjęcia interesantów: Każdego dnia w godzinach pracy Urzędu Miejskiego

Autor : 
Zredagował(a) : Dariusz Sobieszek
Data wprowadzenia : 2009-01-29 16:08:15
Data ostatniej modyfikacji : 2009-01-29 16:08:15
Liczba wyświetleń : 1049

Redaktor  Data modyfikacji 
Dariusz Sobieszek  24.01.2011 09:54pokaż tą wersję
Dariusz Sobieszek  24.01.2011 09:59pokaż tą wersję
Dariusz Sobieszek  10.05.2012 13:22pokaż tą wersję
Dariusz Sobieszek  01.10.2012 12:02pokaż tą wersję
Dariusz Sobieszek  20.09.2016 13:52pokaż tą wersję
Dariusz Sobieszek  29.09.2016 08:52pokaż tą wersję
Dariusz Sobieszek  10.11.2017 11:34pokaż tą wersję
Dariusz Sobieszek  29.12.2017 14:34pokaż tą wersję



licznik odwiedzin: 11179383
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem