Wydział: ewidencja działalności gospodarczej Komórka: ewidencja działalności gospodarczej Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o wydanie zaświadczenia. 2. Dowód wniesienia opłaty. Miejsce składania pism: Kancelaria ogólna Urzędu Miejskiego w Koluszkach ul. 11 Listopada 65 (parter) lub w formie elektronicznej poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą pod adresem www.koluszki.pl Termin i sposób załatwienia: Do 7 dni. Opłaty: 17 zł - opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia potwierdzającego dokonanie opłat za korzystanie z zezwolenia. Zapłaty opłaty skarbowej należy dokonać przelewem, przekazem na rachunek bankowy Gminy Koluszki w Bank PeKaO SA Oddział Koluszki na następujące konto 73124031611111001004931532, lub bezpośrednio w kasie urzędu w godz. od 8 do 15 z podaniem informacji , z jakiego tytułu wnoszona jest opłata Podstawa prawna: 1. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn. zm.). 2. Ustawa z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 70, poz.473 z późn. zm.). 3. Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2006 r. nr 225, poz. 1635 z późn. zm.). 4. Ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 z późn. zm.). |